Monday, 3 December 2012

oh alor setar..


hari hari aku rindukan negeri tanah tumpahnya darah aku..iaitu KEDAH!!!
aku seriesly rindu kedah sejak sambung belajar kat Kelantan....
aku stay kat kat Alor Setar a.k.a AloQ SetaQ....
di besarkan pun di daerah Kota Setar....
so sesungguhnya aku rindukan nya...

gambar aku berlatarkan menara Alor Setar..


ni pula jalan yang hari hari aku guna kalau kereta free..hahahahaha
pergi lepak lepak...hantar dan ambil adik adik dari sekolah....so..aku rindu jalan ni..


ni pula tempat lepak aku dengan kawan kawan dan sepupu sepupu aku...
City Plaza(CP)...AHA! sapa yang stay kat Alor Setar kalau x pernah lepak kat tempat ni...bohong arr...ni tempat perjumpaan paling popular bagi golongan remaja dan budak2 sekolah kat sekitar Aor Setar...
CP ni bawah Hotel Holiday Villa...so senang gila nak cari tempat nih..
parking pun senang..memang kalau parking kereta kat sekitar CP boleh singgah merata arrr.. hanya dengan berjalan kaki...semua dekat dekat....

ALOR SETAR I MISS U

~TEHEE~

3 comments: