Friday, 14 December 2012

my soul,my lover..i love u!


x da apa yang boleh aku katakan...aku sayang family aku lebih daripada apa2 pun...
mak ngan abah selalu bagi pendorong kepada aku...setiap kali telepon pesanan yng selalu x di lupakan "kakak...jangan tinggai sembahyang...i miss u" kakak nama panggilan aku kat rumah...satu gi pesanan"biaqlah kita tak da duit..tapi jangan sampai memalukan keluraga...." ayat tuh.....perghh..menusuk kalbu..x taw la pasai pa..tapi memang keluaq air mata la...
adik2 aku..walaupun selalu bergaduh..tap pergaduhan tu lah yng mengeratkan kami...hahahahaha...
mak kata rumah sekarang ni makin sunyi sebb anak mak dah besaq2.....
sebab tu kalau boleh aku akan cuba sedaya upaya akan telepon mak ngan abah aku setiap hari...
tu janji aku....tu cara kalau aku berhubung dengan mak ngan abah aku sejak aku kat kelntan nih..

aku dengan adik2 aku berhubung guna facebook..nadia shafee,safwan shafee,hilmi nami,,,dan najwa shafee..hehehe sebab apa.sebab free...."wei walaupun aku selalu marah hampa...tap aku sayang hampa tau dak..." 

apa apa pun sayang aku kat family tidak terkata..terlalu besaq..walaupun ada lagi selepas family aku..hahahaha..aiceh ayat aku...hohohohoho..
tapi series betoi...

~tehee~




No comments:

Post a Comment