Saturday, 29 December 2012

dream...myhope


konon kononnya nanti aku ada label sendiri..i mean my own brand..nida hahahahhaa...wah hebat gitu...huhuhu...
tapi sebenaqnya tu lah my latest dream sejak darjah enam lagi...
aku harap satu hari nanti aku dapt apa yang aku maw....
aku nak jadi fashion designer..tapi mak aku agak membantah...
tapi aku akan buktikan kat mak aku yang aku akan berjaya dengan cita cita aku...
aku suka baju.
suka kasut,
suka beg,
suka kain,
suka beading,
suka benda yng berwarna warni...
dan 
.
.
.
v
suka MERAH!



well perempuan,smestinya suka yang something like this~>
.
.
.
.
.
THIS
.
.
V



aksesori

baju yang pelbagai warna

beading2 bagai

neon style...huhuhuhuhu...for those yg berani!


taadaaaaaaa.

percubaan aku.......


ok ark?? boleh pas dak???


~tehee~


1 comment:

  1. aq rasa kisah kw n aq lbih kurg sama..mak aq pun membantak aq nk jdi designer

    ReplyDelete